Współpraca
Oferta Kancelarii
Wspieramy biznes, szukamy rozwiązań, służymy pomocą w zabezpieczaniu działalności gospodarczej. Skomplikowane otoczenie prawne i podatkowe jest dla nas codziennością. Naszym celem jest udzielanie takiej pomocy prawnej, która przynosi zyski lub je zabezpiecza, naprawia szkody lub pomaga ich uniknąć, wspiera nowe obszarów działalności lub zabezpiecza dotychczasowe.
Staramy się, aby nasza praca efektywnie towarzyszyła działalności gospodarczej klienta. Specjalizujemy się w pomocy prawnej dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oraz dla jednoosobowych działalności gospodarczych (JDG).
Stałym klientom oferujemy atrakcyjne warunki współpracy dostosowane do potrzeb.
Jeżeli przychodzisz do nas po raz pierwszy, potrzebując pomocy adwokata, radcy prawnego lub doradcy podatkowego w konkretnej sprawie - zapraszamy do kontaktu.
Komunikacja
W sprawach bieżących optymalną formą komunikacji jest korespondencja e-mail.
W sprawach pilnych, organizacyjnych lub złożonych wskazana jest komunikacja telefoniczna lub wideokonferencje.
Kancelaria oferuje różne formy komunikacji z różnymi poziomami zabezpieczeń stosownie do potrzeb:
korespondencja e-mail i przechowywanie dokumentów za pomocą standardowych zabezpieczeń danych przy wykorzystaniu uznanych dostawców poczty elektronicznej i usług przechowywania danych,
oferujemy także korespondencję elektroniczną e-mail oraz przechowywanie danych z wykorzystaniem dodatkowych zabezpieczeń typu Encryption End to End (w pełni szyfrowany przesył oraz przechowywanie danych) z wykorzytsaniem dostawców wyspecjalizowanych w dostarczaniu szczególnie bezpiecznych usług komunikacji elektronicznej,
komunikacja telefoniczna zwykła (czyli niezabezpieczona, jak rozmowy przez telefon) lub komunikacja z wykorzystaniem aplikacji szyfrowanych usług głosowych,
na życzenie klienta w określonych sytuacjach możliwa jest także współpraca całkowicie offline.
Spotkania
Sprawy wrażliwe, trudne lub złożone najlepiej omówić na spotkaniu. Przed spotkaniem, o ile to możliwe, udostępnij nam informacje lub dokumenty, które mogą pomóc w przygotowaniu spotkania. Wówczas przebiegnie ono bardziej efektywnie.
Dokumenty
Współpraca przeważnie wymaga dostarczenia przez Twoją firmę dokumentów, czasem dużej ilości. Fizyczne dokumenty możesz przekazać na adres kancelarii a pliki drogą elektroniczną ("Kontakt"). Dobrze, jeśli dokumenty zachowują określony porządek (np. tematyczny, chronologiczny), ale nie ma takiej konieczności (sami uporządkujemy dokumenty). W przypadku przekazywania fizycznych dokumentów nie ma potrzeby ich dodatkowego zszywania dla nas.