Wspieramy biznes. Szukamy rozwiązań. Służymy pomocą w prowadzeniu działalności gospodarczej. Skomplikowane otoczenie prawne i podatkowe jest dla nas codziennością. Naszym celem jest udzielanie efektywnej pomocy prawnej, która wspiera zyski, zabezpiecza je oraz chroni biznes przed szkodą.
Specjalizujemy się w pomocy prawnej dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oraz dla jednoosobowych działalności gospodarczych (JDG).
Stałym klientom oferujemy atrakcyjne warunki współpracy dostosowane do potrzeb, w tym elastyczne pakiety stałej obsługi prawnej i prawno-podatkowej. Jeżeli przychodzisz do nas po raz pierwszy, potrzebując pomocy adwokata, radcy prawnego lub doradcy podatkowego w konkretnej sprawie - zapraszamy do kontaktu.
W sprawach bieżących optymalną formą komunikacji jest korespondencja e-mail.
W sprawach pilnych, organizacyjnych lub złożonych wskazana jest komunikacja telefoniczna lub wideokonferencje.
Kancelaria oferuje różne formy komunikacji z różnymi poziomami zabezpieczeń stosownie do potrzeb:
korespondencja e-mail i przechowywanie dokumentów za pomocą standardowych zabezpieczeń danych przy wykorzystaniu uznanych dostawców poczty elektronicznej i usług przechowywania danych,
oferujemy także korespondencję elektroniczną e-mail oraz przechowywanie danych z wykorzystaniem dodatkowych zabezpieczeń typu Encryption End to End (w pełni szyfrowany przesył oraz przechowywanie danych) z wykorzytsaniem dostawców wyspecjalizowanych w dostarczaniu szczególnie bezpiecznych usług komunikacji elektronicznej,
komunikacja telefoniczna zwykła (czyli niezabezpieczona, jak rozmowy przez telefon) lub komunikacja z wykorzystaniem aplikacji szyfrowanych usług głosowych,
na życzenie klienta w określonych sytuacjach możliwa jest także współpraca całkowicie offline.
Sprawy wrażliwe, trudne lub złożone najlepiej omówić na spotkaniu. Przed spotkaniem, o ile to możliwe, udostępnij nam informacje lub dokumenty, które mogą pomóc w przygotowaniu spotkania. Wówczas przebiegnie ono bardziej efektywnie.
Współpraca przeważnie wymaga dostarczenia przez Twoją firmę dokumentów, czasem dużej ilości. Fizyczne dokumenty możesz przekazać na adres kancelarii a pliki drogą elektroniczną ("Kontakt"; skontaktuj się z nami wcześwniej celu otrzymania informacji, jak bezpieczniej przesłać pliki). Dobrze, jeśli dokumenty zachowują określony porządek (np. tematyczny, chronologiczny), ale nie ma takiej konieczności (sami uporządkujemy dokumenty). W przypadku przekazywania fizycznych dokumentów nie ma potrzeby ich dodatkowego zszywania dla nas.